<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2009年10月7日 星期三

《翼》的真諦XD

  下面是漫吐版友gdreas的改圖,來自Clamp嬸們《TSUBASA翼》的結局,怕雷的不要看囉~

  終於輪到我說:我沒有追!我超強XDDDD
  之前涼宮八月害我崩潰了好幾次,從驚嚇憤怒搥心翻桌吐血絕望到一個境界,所以,今天發現我也可能講「我沒追,我超強」原來真的很爽呢!XDDDDD
  難怪之前那堆沒追涼宮的鄉民推文推得那麼爽-_-"是說當時很想扁人,嗯,不過沒力了,力氣都耗在搥心翻桌吐血了啊!哪有力氣開扁?囧!

  漫吐版有好幾個有在買單行本,有在追看的版友吐到崩潰,害我忍不住特地低調真正的結局篇來看,嗯,果然,很值得改圖和崩潰啊!!XDDDD



  看到C迷一再崩潰,我……是不是該慶幸《》無限期停刊中呢?囧...這是我最後一部追C嬸的作品,基於它還沒完,所以拒看後續新作-_-"這是很無聊的堅持……請不要理我。

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

7 個留言被留下;而:

陳小姐 提到...

囧...果然很欠扁...
同收到詐騙集團ge感謝狀一樣...(=_=)

小風 提到...

哈哈哈~你有睇呢套漫畫咩?XD  ……定係串到冇睇都想開扁呀?

陳小姐 提到...

我冇睇啦~~我冇睇佢d書好耐啦~~
對上一本已經係"x"同"天使禁獵區"啦~~XDDD

陳小姐 提到...

對上一本已經係"x"同"天使禁獵區"戈期啦~~XDDD
戈期好似好多書都很ok~~係我睇漫畫ge高峰期啊~~XD

小風 提到...

汗……天使禁獵區唔係C嬸作品,不過真係同期啦~_~但係,果期都好多好多年前了耶!

陳小姐 提到...

我知唔係佢ge作品啦~~不過我係同期睇~~所以特別記得佢地~~XDDD
戈期仲要連動畫都睇埋~~真歡樂~~XD

小風 提到...

果陣……我地都仲細呀嘛~咩都好奇咩都想睇都好正常……
我依架都挑剔過當年好多架啦……

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!