<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2009年7月26日 星期日

[廣告] 黃子華 - 2009棟篤笑加場!

  剛剛發現加場消息!
  錯過了中銀信用卡優先購票靜靜地公開售賣第一輪12場的fans可別再錯過了啦!呵呵XDD

加開9月13日至9月16日
門票於7月27日公開發售
  我已經有三場門票在手,不會再追加了~所以別說人家不告訴你啦!人家還特地來賣廣告呢!XDDDDDDD
  嗯,我知道的,消息不多,廣告很少,子華在挑戰大家的熱誠度吧?你不夠愛他,一個不小心錯過就唯有搥心口了……好慘呢!!!幸好不是我,我很愛很愛他的!

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

2 個留言被留下;而:

陳小姐 提到...

一日嘩爆12場...好囂張啊~~XDDDD
((p.s. 我知你很愛很愛他啦~~唔好借d意發放愛的宣言啦~~:p~))

小風 提到...

仲要係冇乜曝光又冇乜廣告的狀況下大賣12場....佢今次應該可以囂好耐XDDDD
PS:我愛他這種說話根本唔洗借D意我都會隨時發揮的!!:P

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!