<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2009年12月8日 星期二

死啦D青春痘

    我已經唔青春了,但係青春痘依然唔放過我……

    然後唔小心睇左呢個謎樣MV就爆笑了!XDDDD

  


    歌詞到底邊個填架!太搞野啦!哈哈哈哈哈~~~

   
    我人生得高 個樣令你羨慕 仲電鬈毛 鬼咁自豪
    都係我媽媽好 生個仔有兩度 就算走出街 亦要威足兩鋪路
    人話我聰明 並非一味靠嘈 實在我叻到係無譜

    人話我風流 並非沐咀阿茂 實在我fit到漏油 

    死啦d青春豆 死啦d青春豆 我認真認真無佢收
    死啦d青春豆 死啦d青春豆 粒粒都鬼死鬼死咁醜

    都係我唔鬼好 食野無量度 又食煎堆 兼夾炸生蠔

    之後我皮膚粗 每朝都有野做 哎呀係咁git 再將藥膏塗

    人話我醜 激都激到肺癆 今番真正係老土 

    其實我個樣生得標青beautiful 係幾有前途


 同場加映《至尊無賴》原版 http://www.youtube.com/watch?v=VdnTtS3JOfA
話說當年那套戲我有睇,可惜,女主角不得我心,看一次就夠了~

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!