<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2009年9月7日 星期一

子華門票到手!加笑話一則

  我是買了之後才發現10月3日原來是中秋節呢!真的有後知後覺到!哈哈哈~
  很好,可以跟我最愛的子華過中秋呢!yeah!((唔知到時有冇機會再送野比佢呢……))
  原來不用特地去到威尼斯拿門票,在金沙拿也可以的呢!嗯,我是電話購票的,有幾張是幫朋友買的,所以必須要先行拿到手交給朋友。
  據說就算開場前去拿門票也ok的呢!這很好,不怕把門票弄丟不見了應該會很肉痛又心痛吧?

 據朋友說的一則真人笑話——

  某人妻得知黃子華開show便致電給老公——任職賭場必須要輪更,所以有什麼事幾乎都要請假。
  電話內容大致——

  人妻:「老公!十月三號你記得請假唔好返工呀!」
  人夫:「哦,好,咩事呀?」
  人妻:「我要同朋友去睇黃子華呀!」
  人夫:「咁我點呀?」
  人妻:「你去埋邊個睇d細架?」(他們育有兩名子女)
  人夫:「下??」
  人妻:「唔好返工睇住d細囉!」
  人夫:「咁……我?」
  人妻:「鬼叫你唔識氹我笑呀!記得請假睇住d細架!拜拜」

  通話完畢XDDDDD


   人夫好可憐,可是……完全沒有違和感呀!哈哈哈~XDDD




PS:同場加影我9月4的門票,它背面有簽名哦!(唔比你睇XDD)
正躺在我的銀包裡面~嘻嘻~

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

4 個留言被留下;而:

陳小姐 提到...

人妻係完全冇諗過要預埋佢老公架~~XD

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!