<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2009年9月17日 星期四

賀 黃子華棟篤笑澳門站門票售罄

  剛剛又去購票網巡視,已經全部售罄了呢!
  恭喜恭喜!呵呵~
  連澳門站都錯過的朋友,別太失望,因為廣州場已經開賣啦!(我不會追到廣州去的,大家加油!)


  當然,世界是不公平的,黃牛黨橫行之外,官方有官方的後著,話說你有錢,其實還有套票可以選擇——

  三千幾就有兩張A區門票啦!XD ((恐怕是非常好的位置……))
  話說我今年買了四場門票連船票也不用這個價……不是說子華不值,而是我沒那個本錢啊!囧!我也希望自己有幾百萬(或者幾千萬)未開頭啊!!!(泣)

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

4 個留言被留下;而:

陳小姐 提到...

如果最後都冇買人~~佢會俾埋d高層架~~
我之前攞到戈d都係咁得返黎架~~XDDD

小風 提到...

哼!特權人士!!仲好講喎~~
派你去搶兩張返黎,搶到就原諒你!!!XDDDD

PS:如果我都係高層你話幾好呢~~~?? (流口水)

陳小姐 提到...

睇你個樣~~就知你想做高層ge原因唔只係為左d飛啦~~XDDD

小風 提到...

你誤會了....我係對份人工流口水...........=/////=
如果我有錢我很願意豪比子華的!!!(認真!!)

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!