<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2009年6月8日 星期一

自家餸4

  好久沒寫食事了呢~搬家後的小廚其實早就整理完畢,真正使用次數卻不多……

嗯,是有點懶懶啦~加上夏天嘛~
悶熱感真的會讓人沒胃口,所以那天突然想吃咖哩,就煮囉~

這是快煮好才想到拍個照……

明明才十二隻雞中翼+兩顆(粒?)薯仔+1條紅蘿蔔煮成的半鍋餸……
我竟然吃了三天(共4餐)!!!囧!!!
太恐怖了……
我的胃怎麼又變得那麼小??
明明這兩個月就持續地在發胖中的啊……囧!!!???

  隔幾天,終於煮到煎魚了~
  因為魚檔阿姨的力推,我小小買了兩條,呃,去魚檔前已經買了別的餱——叉燒……本來是想用燒味配白飯就好了……偏偏又忍不住逛魚檔,唉,其實我是喜歡吃海鮮的人啦~

魚檔阿姨連內臟都幫忙清理好,真是時代不同啊~想當年要自己清內臟的日子……多忙碌呀!!!(遠目)
下鍋了~ 用的是檻欖油哦!!
(買了薑卻忘了蔥,嗯,果然是我會做的事……)
煎好~ 上碟~ 呵呵~ 煎好才發現飯還沒熟……那……
於是把叉燒炒蛋變成餱而不是外賣……
於是其中一條魚魚就變成下午茶啦XDDDD

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

4 個留言被留下;而:

陳小姐 提到...

好可怕...我一個人食唔到咁多野啦~~
如果係我~~真係只會得叉燒一味囉~~
唔唔~~應該係直接買叉燒飯~~XD

小風 提到...

我又唔係一餐食晒....最好又係食得晒啦=_____=
我有時懶起黎都會買飯盒,但係食得耐會厭架嘛……囧!

匿名 提到...

咁多菜,難怪要食咁多日啦!
不過一個人食又真係幾難預ge~~~
pun

小風 提到...

以上菜色唔係同一日煮架啦~~不過就算得一煲咖哩雞翼都食左多日=_="(汗)

係難預D架啦~所以難得有咩想食就食架啦~(如果可以XDD)

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!