<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2009年2月16日 星期一

心情好爛,爛到爆炸!

小心被炸。(內含高成分廣東話,不含語法,小心服用)

  點解係我!!!!!!啊~~~~~~~~~
  討厭!!!!
  黑人憎!!!!
  勁不爽啊!!!!!!!

  好想發皮四,但係又唔可以發。
  返緊工嘛~
  而且發左,都解決唔到個問題:我依然係冇正常手機可以用。
  唉~

  搞到咁,我有D意興闌珊啦……
  雖然我熱愛電子產品,但係,唔係話比人蝦到咁都仲熱愛呀下?
  我係正常人黎架!
  我有脾氣,會嬲架!而且我一係唔嬲,一嬲嬲晒成村人架!
  我冇嬲晒全地球算係咁架啦!!!!!!

  唉……真係好意興闌珊,發洩到呢度,有個念頭閃過:
   反正也想隱居,少了讓我歡樂的連絡工具也不錯…
  就當老天也希望我靜度餘生吧…
  反正我的依存症在於書本及網路……
  有冇精緻手機
  沒差啦

  =_=連續幾部機都用得咁唔開心,很好,它們已經合力完成讓我退出手機市場的大事了!

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

2 個留言被留下;而:

匿名 提到...

果然是看不懂~港式中文真得很難懂
能不能幫忙翻譯一下阿~炸

小風 提到...

哎呀,這種發洩式的文就別翻譯啦~
看不懂也沒關係,我純粹一時怒氣攻心懶得想文字……

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!