<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2007年11月23日 星期五

飲悶酒

  本文使用非白話文的口頭語,不懂粵語(廣東方言)者請慎入XDDDDD


  我  唔  開  心!

  所 以 忍 唔 住 一 個 人 飲 悶 酒 囉!

  唔通真係要好無奈咁 一 個 人 去 夜 店 飲 咩!!!!!


  
  如果有一日我決定咩都唔理,可能真係會一個人去掛?一個人係屋企喪飲同埋去有人o既地方一個人飲,其實都有差架,價錢有差XD 哈哈哈哈~~~不過可能可以唱下K或者嚇下路人XD

  並唔係第一次飲悶酒,所謂唔開心,其實係悶到唔開心囉!只係悶,而悶係冇得解決架!咁又點可能開心?

  飲酒都解決唔到任何事或解悶,甚至會越飲越悶,但係,呢個已經係我諗到唯一可以做的事啦~~~

  飲酒傷肝傷胃,但係食煙傷肺,又會燻臭屋企……酒最多只係醉下,大不了個杯要換掉而已啦~~沒關係,酒醒又可以重新黎過,冇咁多手尾呀嘛!
  至於肝胃或肺的問題嘛~~我冇諗太多喎XD

  唉~~~出社會係咪就會變成咁架?定係我本身就係果種人?沒有心靈寄托的空虛靈魂,靠著煙酒麻醉自己……囧?有咁BAD嗎?????????

  事實上,我唔知囉!我飲到第三枝酒。寫Blog....又幫到我幾多呢?不關心我的人還是不會掛心我……
  關心我的人嘛~~~唉,各有各的生活,我呢o的無無謂謂o既苦悶,大家又幫到幾多呢?佢地(你地)都有自己o既生活、自己o既忙碌......唔係無心,只係無時間,我明白,但係........

    我  依  架  唔  開  心  呀!

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

4 個留言被留下;而:

Kin 提到...

遲來的問侯
樓主不介意的話可以在我的博客磨一下時間(之後我應該會繼續匿名XD)
不快樂的話,需要一本書,或一個遊戲,或一首音樂,或一段歡樂短片..不停飲酒是沒太大益處的

小風 提到...

謝謝你的問候......
我也知道很多很多讓人讓自己快樂起來的方法
但,有種唔開心,近似苦悶,難以消解,如果抱著那種心情去看書,會討厭那本書;去玩遊戲,會討厭自己;當然,音樂一直播,也快樂不起來……

只能說,那種唔開心,本身就危害身心,很難做什麼有益的事的啦~
而就我本人而言,活著就是最沒益處的事,所以,還是別談什麼有益沒益的東西吧……

匿名 提到...

等我啊~~(>"<)~~
我又要去夜店~~!!!
上次去好似係九世前ge事啦...
其實我都唔係唔可以去ge...不過有時係唔arm feel吧...
我依面都有人好愛夜店啦~~but人地思想太浪漫啦...仲要向我灌輸佢ge睇法...人未去個feel就走左啦...(>"<)

((早排我都好想飲酒啦~~次次入七仔都好想買~~但係我睇住手上ge飯...好唔match吧...所以到而家都仲未飲到...orz))

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!