<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2007年11月23日 星期五

日出而作 - 農夫

好久沒在這裡貼歌詞了....可是啊....這一首...讓我忍不住不得不貼...不得不說一些話

Composed By: DJ Galaxy   Lyric By: C君,6永

    返工放工 幾點至夠鐘 SICK LEAVE要點用 開會有乜用
    打卡打卡打記得打卡 
    日出而作 搏一搏 我架單車都變麾托

    睡眼惺忪9點鐘 記得起身返工
    9個鐘9個鐘每日返9個鐘
    個個都要返工 返工先唔使窮 證明你有用
    份糧月中已經唔夠用 
    第1個鐘輕輕鬆鬆 等第2個鐘
    第2個鐘去SITE VISIT 順便去埋GAME ZONE
    第3個鐘打電話 打成個鐘至接通
    之後o個4個鐘勁多野做o係公司四圍中
    入廁所沖下沖 又釣魚中下中
    杯咖啡沖下沖 沖下沖下沖下沖
    咁又沖到最尾o個個鐘
    個個睇住個鐘 個個等放工
    放工去玩又驚第二朝早起又驚糧尾
    返工係一個得閒死唔得閒病o既遊戲
    你老闆唔鍾意你 你唔鍾意份工
    鬼叫你鍾意份人工 咁就冇野需要理
    
    返工放工 幾點至夠鐘  SICK LEAVE要點用 開會有乜用
    打卡打卡打記得打卡
    打卡最型 打唔停 打少一成會雙目失明

    大部份o既老細會低估員工o既能力
    大部份o既員工會低估老細o既智力
    大部份o既老細會挑戰員工o既耐力
    大部份o既員工會問同事攞零食     (註1)


    番工放工 幾點至夠鐘  SICK LEAVE要點用 開會有乜用
    打卡打卡打記得打卡
    日搏夜搏先發覺 最鐘意讀書返學

    永遠就o黎遲到 班地鐘一定趕唔到
    好彩第一個返到 老細又睇我唔到
    成個朝頭早已經有鬼咁多野做
    臨放工終於做到趴o係度
    有人冇o野忙又要扮忙 女同事化完妝又要補妝
    係pantry入面o既pantry黨扮開會 同一個PROJECT講完又講
    掃把話唔夠數 出o黎捉人去跑數
    跑極都係唔夠數 份人工又唔岩數
    最唔抵飲完酒晚起唔到身返唔到工
    詐病請病假 又要付出代價
    好彩呀邊個有醫生紙明碼實價 仲要做緊特價 請夠四日都唔怕
    費時返到公司 好似隻死屍  放工去開P 點知要OT
    打卡打卡記得打卡 唔係O左T有邊個知

    返工放工 幾點至夠鐘 SICK LEAVE要點用 開會有乜用
    打卡打卡打記得打卡  (喂 今晚我要早走呀 可唔可以幫下我手呀)

    番工放工 幾點至夠鐘 SICK LEAVE要點用 開會有乜用
    打卡打卡打記得打卡  (尋晚我都冇走 點打卡呀)
_____________________________________________________________________________________

    相信有不少打工仔都會好有feel....而我最唏噓的是:最鐘意讀書返學!

    好想一直留在校園裡,快快樂樂到老到死>”<為什麼我不是天才呢?唉~~~

    註1:呢段夠絕XDDDD

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

2 個留言被留下;而:

匿名 提到...

最近好似成日都見到依首歌啦~~
好多人都將佢貼左上自己個blog度~~
唔唔~~證明大家都係社會人士啦...orz

((我好懷念rosa啊...好想試多次上堂偷食早餐ge感覺~~真係特別好食架~~XD~~))
((p.s. 經過我多次偷食ge經驗~~最高危係食腸粉,因為太香,but越高危越好味~~最高難度係油麵,要搞一輪先可以一啖過~~最花時間係學校d包,因為豬仔包要咬多幾下,而且紙袋會有聲~~))
((再p.s. 我見過最勁ge係偷食m記早晨全餐吧...我都唔夠膽試...but~所有ge偷食~應該只可以响咆哮山莊先做到吧~~XD~))

小風 提到...

係?我睇開的blog都唔覺眼呢!!!
唉....咁我地呢個年紀,冇幾多個人唔係社會人士吧??
誰不懷念呢??果個年代是最美好的……

偷食?醒啦!咆哮山莊都拆左啦~~
時代巨輪一直走,喊都冇計!>__<我都妹掛住以前啊~~~

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!