<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2007年10月27日 星期六

Eason.紅館.演唱會!

  十月二十七日不是首場,卻是我唯一能去看的一場,其他場次我都因為工作關係無法趕及或太晚回來會影響翌日上班……

  我八月就得知醫神(Eason)會在紅館開演唱會,卻苦於無法購買門票而不得不掩耳盜鈴(?)地裝作不知,誰知………




囧!好累啊~~~下回待續可以嗎?反正我有順利出席及值回票價外加感激PTT鄉民的無私分享囉!

真的好累,一天有十二小時給了工作,最少睡個六小時,剩下六小時還要洗澡、洗頭、洗衫、上網、看小說..........根本不夠用啦!

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

2 個留言被留下;而:

匿名 提到...

掩耳盜鈴...唔係咁用吧...
你依d叫自我催眠~~
當你為左見偶像夾硬黎ge時候先叫掩耳盜鈴啦~~XD
((呵呵~~係你太貪心啦~~我d時間好夠用~~你攞到就拎去用啦~~:p~~))

小風 提到...

嗚嗚嗚....你在炫耀!嗚嗚嗚~~~我都好想攞,你分個三分一比我就好感動了~~~
我真係冇乜私人時間了T_T(泣) 有D驚呢篇文不會有完成的一天......

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!