<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2005年6月2日 星期四

失敗品

傳說中上帝的…失.敗.品!

  本來不想打日記了,可是不想睡,就來打一打吧!就當發洩好了。

  唉!唔開心,唔開心,唔開心,因為,唔開心,所以唔開心,就唔開心,唔知可以點。
  煩!唔知點解會咁。


  喊過之後,今日全日都好戒備狀態,控制唔到,遇到咩都好緊張,或者係叫繃緊?是但啦,呢個moment我唔想研究咁多中文字字義啦!get到就得啦!

  然後,返房就狂聽澤仔的在晴朗的一天出發,實在想笑一笑,雖然有些無聊,也解決不了什麼,可是多笑一些,總比多煩一些好掛?

  笑完,有冇變好其實好難知,不過笑緊的果兩個鐘頭,係輕鬆些,唔繃緊囉!

  天日要去補堂,又要面對臭臉老師……我承認,面對他我會有壓力,加上佢話過我,壓力更大,大到我想逃走,返澳門,唔讀落去,反正畢業要修4個學期的體育,我今年都搞成咁,應該都拿不到合格,即係仲係差4個學期的體育,即係未來兩年都要忍受可能更惡的體育老師……

  只係幻想,就想喊,真係想喊,好想喊,好憎自己咁失敗,除左係呢方面,我從來唔覺得自己有咩失敗,就算信錯人,愛錯人,睇錯人,都唔覺得自己有咩唔好,更咪提失敗兩隻字,即使出動到我最驚的老媽子,我都只係驚,冇話咩野失敗!加埋果個不知所謂的家庭,都唔覺得自已失敗,係當初組家庭果兩個白癡的大大大失敗之嘛!關我鬼事!我唔會認輸架!

  而這副傳說中健全的身軀,一再把我擊倒!我可以控制手腳,可以做很多事,可是,就係無法協調地做到各項運動的標準動作,或者應該改成:傳說中上帝的失敗品


--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!