<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2012年11月3日 星期六

麥兜噹噹伴我心

咁又一年,幾乎麥兜的電影版我都有睇架~

但係今年分外唔得我心,點解呢?

我的童心終於老去了嗎?囧

雖然係咁,但係我都睇完啦~

嗯,繼長州、廣州之後,今期有澳門,令我有少少驚喜,話晒自己地頭呀嘛~ ^++++^嘻嘻~

但係d新角色咁岩杉令我汗顏到爆炸左,由其實膠版經理人,成日無啦啦笑到古古怪怪咁係想點架呢?我唔明囉~

然後校長上左神台?囧!典解會拱樣架呢?有矛人可以話我豬?

之前阿麥太後生都ok架~ 麥兜個菠蘿油王子老豆都不錯,典解,校長會變成拱架?囧!有少少接受不良……

然後阿miss chan chan的部分我也有點汗顏……真的是我的童心消失了嗎? (泣)

希望出年的不要更可怕啦……

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!