<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2006年5月14日 星期日

陰涼的母親節

=_=又到母親節,唉,今日返朝十晚十一啊!打工打工打工還有工就十三小時了呢!

  不過,有銀莎陪我,都還好啦~
   順便可以做下功課,終於的終於,將份報告做完啦!資料搜索的時間無法計算,淨係打就打左我六個鐘啦!!人都癲呀~~~

  就一邊打工一邊打報告黎講,其實速度還可以接受啦~
  因為換句話說係:一邊賺錢一邊做功課耶!

  仲想點呀?夠晒爽啦下!
  呵呵~
  所以啦~銀莎是買得很值得的,如果冇佢,返十三個鐘的工,有咩好做呀?

  因為呢份報告,我同車臣熟左好多,@_@完全唔明點解我要同佢咁熟囉!做到傻左~
  呢個係分組報告黎架,之前連續兩次討論時間,我都冇去到,太心虛,而且雖然有一直在找資料,但組長問起,又唔好意思呃佢……咁我真係一隻字都未寫呀嘛,淨係得資料係冇用架~
  十幾廿萬字的資料,如果唔動筆寫,咪又係得個零字囉~
  咁阿組長見我話進度係零,佢係好傻眼囉~

  咁我咪順口開河,話星期六做起比佢囉~冇錯,即係尋日,>”<
  結果,今日晚上八點先真正完成send出....
  唉~都叫完成左啦^^

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!