<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2006年5月13日 星期六

處處惡人谷

報告做不完的壞心情,連天氣都特別爛,又下雨=_=(火)
遇到的人都特別乞人憎……

啊~~~傳說中【心情唔好,睇到o既世界都差d】呢!!!!

嗯............遇到一些惡人惡事,既然用得個【些】字,就不是個別例子或個別事項,唔好問我咩事,更咪叫我舉例……
=_=

因為,好可能,純粹係心情唔好令我覺得佢地咁惡?
唔知啊~~~

不過,呢個時候,呢種爛心情,打比朋友仔又好似有少少小題大作,心虛嘛~
咪比我打下網誌當做發洩囉~~
嗯,咁都幾健康啊!

平心而論:
做個惡人都幾好架,咩都覺得自己最岩,咩都應該順自己意思,反正都係人地唔岩,都係人地唔好啦!
惡人做野,唔理人感受,自私加自我中心,加不自覺,加理所當然,加加埋埋,佢根本就係世界的中心。

做得世界的中心,應該都好開心吧?
起碼沒有罪惡感,因為所有錯都是別人犯的錯,連繫到無辜的他;於是,他是無辜的受害者,不道歉你就死定了,罪加一等,嗯,應該會唱衰你之後,仲窒你一句:「依架有講錯你咩?係你唔岩呀嘛!」(唔好懷疑,佢係度等緊你道歉然後好委屈地原諒你,然後繼續講你幾衰同埋佢幾偉大地原諒你……)

突發奇想:
=_=如果我話佢係火星人,我會唔會比火星人集體控告我誣蔑或詆譭火星人人格架??

真係好無言架,呢種人,就係你永遠講佢地唔掂,亦搞唔明佢地點解可以咁樣諗野
千期唔好嘗試理解佢地的思考模式,咁樣會搞到你人都癲;呢種人,最好就唔好同佢溝通太多,因為佢地唔會明白普通人諗咩野,更唔明白點解我地咁難溝通,而且有錯又唔認,=口=問你死未!

其實,還好啦~
以上物種的完全體,並沒有一天內一起出現,可是幾個半完成體或進化中的初階體,都夠嚇人啦~~@_@~~

不過,短短的廿年,還真的遇過不少呢~(包括完全變態的完全體)
面對他們,我總是投降加退場,我不是什麼大善人,也沒興趣做什麼優良學子或好好小姐、善信……

如果好人不長命,惡人……又好得幾多???

唉,我係被人激親啦!>”<冇咩野ge............
結語:做惡人或者好好,但係應該冇人想遇到惡人。

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!