<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2006年7月23日 星期日

補考

老師沒有直接當我.....他直接把補考考卷寄給我,要我盡快做完回信給他……

沒錯,是補考。

讀大學三年,第一次補考,唉~明年大四了,已經有一科大一必修要重修了,唔想再加一科啦……

唉唉唉……

努力做卷中。_。但係,第七題真係做唔掂,點好?同學又唔熟……講得幾句果批同學,又冇修呢堂……

冇人可以求救……

想作幣都唔得,當然,其實我並唔想>_<祝我接下來順利點吧
=========================================================7月21日 上午 03:55

yeah!!!補考過關
老師人真好!!!

=_=當然,我做補考卷都做到癲癲地架啦……明明幾乎冇私人時間,都仲埋手書堆、筆記、符號、WORD……

這是我應得的啦……有付出努力,老師願意給我過,就很好了>_<

今個學期修左11科,仲差一科就出完分數。_。希望可以ALL PASS啦……
===========================================================7月23日 上午 02:43 |

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!