<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2006年7月2日 星期日

睇波

首先
我唔係球迷,但係,我有巴西情意結

明明冇留意世界盃詳情、進程……
之但係有人無啦啦提我今日凌晨3點係巴西VS法國
佢老闆個仔呀!
咁叫我點睇小說加瞓覺呀??

心癢難耐............................................不得已............................
係咁係網上搵可以睇波ge睇電視軟體...
搵左十幾廿分鐘
結果得個唔知講咩鬼語言做旁白的頻道
又嘈又唔清楚

結果
既無奈又不甘心地落1樓個交誼廳睇電視囉.....

=_= 宿舍都有人睇世界盃的啦

只係台灣個旁白聽得我有點無力....唔理佢專心睇人仔跑左去邊...
之但係...
坐係後面果d女同學們實在有點他媽的嘈吵
最令我不爽的是她們都是法國隊的啦!!!

是怎麼樣?????????? 故意的哦!!!!!!!!!!!

千年唔睇一次
一睇就全場都敵國fans
是怎麼樣啦!!!!

因為浪費時間搵軟體...所以落到去睇波果陣都開場左成廿幾分鐘架啦....上半場過得快....
下半場過得仲快....
佢老闆個x
竟然輸一球? 仲唔快d追? 唔係又想輸比法國呀下? 巴西你上屆二強已經輸了一次啦!!!又輸?? 是想怎麼樣啦???故意激我啊!!!!!!!!!!!!

激心中完場
讓我更加不爽

會死落去睇波,除左因為有點巴西情意結,就是忘不了上一屆最後一場,巴西輸得我幾咁激心……
歐洲是有國家盃啦
可是巴西是南美州的啊
他們除了世界盃還有什麼正式比實能碰得上?
該x的巴西是要輸多少屆才甘心啊??>____<氣死我啦!
_________________________________________________________________

Meselllou
風...你的上届是指98年的吧
上届02年是巴西捧杯的...3比0勝德國....
我的英格蘭也輸了啦u_u,你都唔使咁傷心
e+我轉撐意大利呀...一齊睇埋FINAL佢啦

-------------------------------------------7月6日 下午 01:25

小 風
樣衰
記錯場??? >///////////< (尷尬)
-------------------------------------------7月7日 上午 02:06

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!