<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2007年9月29日 星期六

出社會的第一份糧(薪水)

  令人感動的發薪日!>////<

  港澳一帶都習慣叫薪水(薪金、薪資)做糧,我猜應該是沿用古時的「糧餉」吧!

  離開學校才沒多久而已呢~~~【出社會】這幾字,還真的有夠無限唏噓的說.....

  在校時其實也很常在外打工啦~~可是嘛……感覺有差,當學生時總覺得是去學東西,拿經驗,成敗從不算什麼,重點總是放在爭取經歷,或者說是先行偷窺一下成人社會吧?

  簡言之,還是學生的時候,得失心沒那麼重,雖然被罵時還是會不爽、被迫吃死貓還是想殺人………
  真的出社會了,真實的各種責任感,還真的有夠……不能忽視呢!!>”<

  步出校園的第一份工作,總算撐滿一個月了呢!想不到……竟然撐到!(感動!)


PS:這份糧,我等它很久了!太多東西要靠它呢~~~

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

6 個留言被留下;而:

匿名 提到...

呵呵~~開心啦~~出左第一份糧啦~~ XD
好好咁用啊~~你好多野要靠佢~~不過生活要靠佢啊~~
唔好用過頭啊~~(^~^)~~
至於出糧嘛~~一定要請食飯啦~~俾你欠住先啦~~XD

匿名 提到...

哈哈 我是另一個陳小姐

呵呵~~ 快d 約會食豪佢

仲要一起shopping 行超市 呵呵

好開心

小風 提到...

咁多陳小姐? XDD 果然係大姓呀下!

TO 一樓,請食飯之嘛,你又唔係咪食過XD
完全冇問題啦~等我吧!哈哈哈哈~

TO 二樓,你有慢到,我已經食左一餐好豪架啦=/////=(羞)
嘩~~~超市SHOPPING呢!真的超期待的說!

匿名 提到...

可愛的小風~
係咪好開心呢~第一份糧拿到個一刻實勁感動丫><~
我都好想拿糧丫~kaka
好想同你去shopping~大買特買~
小ant

小風 提到...

是很開心沒錯....可是不能跟你一起買東西...有點美中不足囉~~~~
>////<想念你啊!你要乖呀!肥肥白白咁返澳門呀!我地到時再Shopping同埋欣賞你表演黑洞式食法XDDDD

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!