<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2007年9月12日 星期三

貪心如何治?

  突然又有好多東西想去學......不禁又覺得自己有點貪心>////<

  雖然就像某人說的,我總是想太多,做到的太少.....呵呵....想像無罪嘛!人生因為有夢想而美麗~雖然我想學想做的事沒有很夢幻,唉,人老了,歲月沒有白費,總會長大的,過於夢幻的泡泡說來都會起雞皮…………

  正式開始工作後,其實不輕鬆,還妄想在工餘時間去學東學西的,不是貪心是什麼?XDDDD

  正解!那是野心、上進心、進取心啦!嘩哈哈哈哈哈~~~

  現正流行自我增值嘛!多學點東東西西,總有用到的時候啦~~雖然我想學的東西好像都怪怪的XDDD
  (謎之聲:根本就是=_=)

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

4 個留言被留下;而:

匿名 提到...

呃...
你想學ge野一向都唔多正常架啦...(=_=)
一係就看似正常~
但係背後往往隱藏住一d唔多正常ge動機...
算了吧...你本來就唔多正常~接受現實啦你~XD~~

小風 提到...

=口= 呢位陳小姐....你咁講未免太狠了!
你以為自己很正常呀!?哼!五十步笑百步啦你~~~

匿名 提到...

呵呵~~我個人係比較無欲無求啦~~XD
純粹係想八下~做陪讀~and襯熱鬧~~XD
冇人會比一個冇野鍾意ge人更唔正常啦~~XD

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!