<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2007年12月10日 星期一

跟著感覺走

  讓行動先於思考,到底是好還是壞?我……不知道>_<

  這些天持續不穩定,思緒過於紛亂,便讓行動先於思考,跟著感覺走……不是不怕迷路,而是早就心陷迷陣,慌亂大於害怕了!

  慌,很慌。我找不到別的字能更貼切的形容現在的心情,就只是慌。
  也有點怕,怕過後,紛亂的心緒落定之後,我會後悔自己做過的所有決定或行徑,然後自我責備、自我嫌惡、自我傷害……

  這些時刻,很難過,我真的不知道自己該怎麼做,理智也難敵龐雜心思,分不出什麼是我真心想要做的,理智也就難以判斷該做什麼才是最好的……若然撇開心情,只跟著理性行事,就是機械人了,這結論在很久很久很久以前就已被我蓋棺定案了。

  不想做機械人,所以都先想心情再行動,偏偏,現在心情暴動,行動失據……又叫我如何不慌?不只心慌,連理智那邊也亂掉了,抓不住心思,決定又不能先於感情,那又怎可能不慌?

  好怕自己後悔,但好像必然要發生,該如何面對那種負面到不行的情感啊?我跟它們不熟啊~~~(吶喊)




 =_=?為什麼跟著感覺走就會後悔呢?它們沒有必然關係啊!連自己都不懂自己的論調,現在是想怎樣啊?

_______________________________
延伸閱讀:當年今日→06年《又是近況報導》、05年《時空錯亂

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

3 個留言被留下;而:

匿名 提到...

係人都總會有慌的時候啦~~成世都冇慌過ge人先得人驚吧~~XD
之後ge野~冇人會知啦~~你跟唔跟住感覺走~結果都唔係你可以控制架啦~~(^~^)
始終~所有預計都可會有萬一~有意外嘛~~
你仲記得你的梅菲定律吧~~只能說~nothing is impossible~~

如果判斷唔到點先係"最好"~~咁就向感覺比較好~自己比較開心戈條路行啦~~XD
反正所有決定都係一場賭博嘛~~((我真係...賭性難馴...orz))
而且世上永遠都唔會有"最好"ge決定啦~~
始終everything under control入面ge"everything"~只限於你可以"control"ge野啦~~
control唔到ge~就隨遇而安吧~~開心左先算嘛~~XD

後悔嘛~~冇人未後悔過吧~~差唔多日日都有後悔ge野啦~~只係睇大唔大單啦~~
我好多後悔野...大ge好大單...細ge瑣瑣碎碎一大堆...
最新鮮ge係昨天嘛~~向你報告過啦~~就係殘左and散左咁囉...
近年大單ge你都做左見證人啦~~((我d大單好似都响曬依幾年吧...orz))
由交志願表戈一刻...就跌左入無底深潭啦...(T_T)
一沉就沉左落去五年...而家仲未上水...((响個潭到五年...睇怕都死左啦吧...orz))

p.s. 最衰都係你啊~~你應該阻止我架~~(>口<)~~((引用自"悔氣篇"經典之一))
再p.s. 用到第五年都仲用緊...我唔想用第六年啊...orz...俾我上岸啦...(T_T)

匿名 提到...

最近我都好後悔無好好咁控制一下自己
忍唔住同人嘈~~之前好DOWN
不過E家都無事LU...
有咩唔hapi,call我就是了~

小風 提到...

嘩嘩嘩~~~係欣子呀!謝謝你!>///<竟然可以見到你的留言,真係令人感動!
你都係呀!有野冇野都CALL下我啦~成日都係我call大家咁.......


陳小姐.....=口=你呢篇留言好似長過我上面呢篇原文耶!!!(真難得!XDDD)哈哈哈哈~乖乖~
我會盡量開心D架啦~你都係啦~唔好成日都唔知咩事咁啦!人生唔係好長架咋!成日玩悔氣唔係辦法呀~~(雖然我都幾中意XDDDD)

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!