<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2007年12月11日 星期二

酒不醉人,人自醉

  我醉了,真的醉了!>/////<子華讓我醉了~~~~~

  興奮到現在!!天啊~~~~~感謝自己的積極與努力,總算不負多年來的思慕……

  呵呵,這樣寫來好像有點害羞呢~~~~
  話說現場有幾百上千(?)的人見證了我很不要臉,超直接的一句:我.願.意。呢!!!
  啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(叫我如何不尖叫???呵呵~~~我在台上沒有尖叫哦!!!!)

  是的,我走上台去了~~~還跟我最愛的子華面對面的說話,手牽手的唱歌……是他牽著我的手唱歌,我聽歌啦~那是張國榮的《第一次》,很巧,我真的是第一次聽這首歌呢!呵呵呵~~~(持續傻笑)

  我才回到家沒多久啦~剛剛去了子華首場的《越大鑊越快樂》,真的很很很很快樂,除了因為他是我最愛的子華,更因為可以跟他有實質上的接觸:牽手耶~~~~對話耶!!!
  不曉得又會害我感動多久了XDDD
  然後還有附加贈品:cap帽一頂、shirt衫一件。呵~帽帽是子華親手為我戴上的呢~~~~(大心!)

  最後是現場好多明星呢~~~我認得出來的:劉青雲夫婦(郭藹明)、陳法蓉、方力申、鄧麗欣、梁漢文、張智霖、陳志雲、蘇永康……大概吧~漏掉的話就是他們躲過了我的近視眼囉!
  重點當然還是我最愛的子華啦~~他們都只是贈品而已啦~~不過,嗯嗯,郭藹明跟陳法蓉真的很美呢~~~呵呵~~~

  再炫耀一下:八點十五分子華才出場,但一直到十一點二十五分才散場,一整個就是精彩絕倫外加抵食夾大件呀!XDDD
  因為去年我特地飛回來也只看了兩小時不到>”<一整個就是覺得不夠!今天嘛~~~呵呵呵呵~~很滿足又飄飄然的回來呢!

2008.2.13.03:16a.m.update photo: (明明網上找到很久,卻一直拖著沒放上來……呵,看得出一臉陶醉吧?XDDDD)

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

15 個留言被留下;而:

匿名 提到...

呵呵~~
我依然都係戈句~
"我比較好奇你點爬落台??"~~XD

以我對你ge了解~~
你應該係醉到差唔多溶了吧~~:p
所以應該行唔到架啦~用飄ge話應該會出事啦~咁九成係用爬的吧~~XD

而且俾我講中左~~
你下半場已經醉到聽唔到佢講過d咩啦~~係咪好了你呢~~哈哈哈~~XD

好彩你d生活夠精彩~~等我都有得聽下~~
雖然你電話費應該會好貴~~不過有得傾就係爽啦~~XD~~
((嗚~~好掛住你啊~~(T_T)~~))

p.s. 我依然係一潭死水啦...但最近悶到情緒開始有d反彈啦...
再p.s. 我昨天突然諗到你講左好耐ge過山車~~我好想玩機動遊戲囉~(>"<)~~其實係做咩都得啦~~只係想發下癲~發洩下啦~~

匿名 提到...

我頭先同幾千人一同係伊館見證住您一生中最浪漫既時刻,
沒想到返歸後無聊上網search子華d新聞就入左您個blog,
人海茫茫居然當晚係網上會撞返都有既,
真的十分欣賞您既勇氣和膽色, 您既舞姿和表現都為觀眾帶黎唔少既歡樂

恭喜您呀, 狂賀~~~~

ps: 好經典既第一次呀! 就甘獻左俾子華哥!~~ 嘿嘿!!

流氓龍馬 提到...

忘了說, 補充一下出現的藝人,
剛才見到謝天華, 有網友說見到杜德偉

補充一句, 小弟都好迷黃子華
過往10次楝篤笑除左殺出廚房外, 都重溫左20次以上(兒童不宜無出碟只有錄音版)
不過現場只睇過3次

流氓龍馬 提到...

我也不想連續留言3次,

只是發覺您真的興奮過度,

幫您更正一下:

1) 醉不酒人,人自醉

看來您真的是 醉(到)不(願)"走"人...
不是吧...
您該是中了"係啦""好呀"定律的毒


2) 11/12是第2場, 10/12才是首場

小風 提到...

哎呀呀~~~你不說我也沒發現標題寫錯了呢!!XDDDDD 哈哈哈~~~你的解拆也很不錯嘛!呵呵~~謝謝~~~

至於日期沒有錯啦~我是去看10號的首場,只是回到家已經是11號的凌晨時分,所以文章的日期才會是12月11啦!
嗯……所以你留言中所講的「頭先」係第二場的囉???第二場都有女仔上台同子華講我願意???嘩嘩嘩~~~~子華哥果然魅力非凡XDDDDDD

你就好啦~~我只睇過第二次,不過我真的很興奮,竟然可以同子華咁近距離的接觸同埋表白>////<(害羞~)

小風 提到...

陳小姐....你再唔返黎....我的電話費就嚇死人架啦....除左同身屎仲有好多酒精需要你架XDDD

雖然醉到傻左,但係~~我,願,意!呀嘛!嘩哈哈哈哈哈哈~~~~

(快D返黎,我陪你癲啦!)

流氓龍馬 提到...

原來是小弟弄錯了

我看您帖的日期是11/12

還以為您看的是11/12第2場

@_@我看的是第2場, 認錯人 +.+!

anyway,好高興認識您(大家都甘迷黃子華)

Penny 提到...

呢段新聞入面o個個係咪你呀
http://hk.news.yahoo.com/071211/12/2l57e.html

小風 提到...

to流氓龍馬: 唔緊要~~總有出錯的時候嘛!你睇我個標題就知啦XD 大家都太興奮了~哈哈哈

to難得一見的Penguin: 12號的文章說前晚...嗯...10號晚,有上台同子華講野的女Fans確係我XDDDD
果晚得我一個上過台....=//////=人家也有害羞到啦~

Tat 提到...

睇黎妳要曬命ge就係le件事吧~~
妳真的真的很不要面~ 但我很配服妳的勇氣!

流氓龍馬 提到...

頭先望下今日蘋果先發覺原本報紙娛樂版有報導楝篤笑, 仲有您同子華既合照添

小風 提到...

to達: bingo!你猜對了~我就係要炫耀呢件事啦!XDDD
開心到咁樣,唔係話可以唔晒下命呀下?XDDDD哈哈哈哈


to流氓龍馬: 多得記者咋!唔係我就冇相留念啦~~不過……好想要多幾張啊>”<佢地一定影左唔少架啦~~
有冇得問報社要果照片架??好想要呢~~天知道我下次有機會同子華企埋一齊係幾時!最驚係連果個機會都冇呢>_<

匿名 提到...

哇~~~~~~~~~~~~~~~~~
羡慕死人啦~~
我都好想比同董拖住手唱歌耶><
恭喜你可以同子華共同締造左段咁美好既回憶!

小風 提到...

欣子你都去左見你的堂本兄弟啦~~ 很懂我的興奮了吧?? XDDDD

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!