<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2006年10月3日 星期二

好想殺人

我承認:要自認是中國人是有很沉重的包袱的,裡面有很多驕傲,也有很多傷痛,而最讓我深深痛入心扉的是……
諸子百家你地到底想搞乜鬼架!玩成咁……
山海經究竟寫緊乜Q生物架佢,寫比乜水睇架你!驚成咁……
尚書你到底係用咩寫架你!老成咁……
阿贏先生呀!你好地地燒書又唔燒齊D....害得我好慘呀我....先秦呀...你無得抵賴架啦....係你燒書不力害架啦!!!
______________________________________________________________________________________

=_=不用懷疑,我又到了被迫瘋的邊緣,來這邊發發洩,自救一下。

剛剛真的生氣了,我X佢個老闆個仔個他馬哥池!(咦?這是什麼?嗯,沒什麼,就發洩的無意義助語詞)
於是,我用了兩行英文解決原文書的十二頁內容:what have Confucius taught his disciples and how to teach.
來,陪我一起用英文學學中國哲學史,好,第一個生字Confucius = 孔子! 囧! 沒錯,將會學到百家們的英文名,以後發夢可以唔洗之乎者也,可以同佢地講下:HI! WHAT A SHIT TEACHER SAYING A ASS!

=___= 很明顯,我真的很不爽!我歷年用中文都沒有完全搞清楚的中國先秦哲學史,我完全不覺得用英文會更容易懂,去他的他馬哥池!
唔好呃我用英文會更易明,一個〔白馬非馬〕佢想用幾多頁來塗毒生靈呀?英文要譯返做中文架!咁點解唔一開始就用呢段我地可能會睇得明的中文教我地呢?都癡線GE!
根本就唔可能明得到幾多! 本來就易明GE野又做乜Q要用英文黎寫? 耍白痴呀? 要見識我有幾憎英文呀?
憎到爆!

哈~ 我唔歧視外國人,點解又要輕視自己人?老師有病就去睇醫生啦,留係度搞我地班無辜的學生係有報應架,就算冇,係咁我比惡咒都一定有好幾個冷震夠佢受啦~~~
崇洋唔係唔得,佢有佢自由,迫我地陪佢癲就太惡啦!我以這些怒火詛咒他早日失去言語的能力。

=_=我一直覺得自己生錯了年代,再早些又遠些,應該會是個出色的巫女,可以同獵殺者大玩CATCH ME IF YOU CAN!!
又或者,其實我曾經是,所以才熱愛詛咒???

這一年多的放下,本來真的沒那麼恨英文的了,可是呀,強制、強權、強壓之下,根本不可能引不起反抗心,我是黑羊呀!越迫我,越反叛,唉,不理我就會乖乖的啦~做乜要迫我出咒呢!

我手上呢本野根本就係廢物,比當年的國文書、歷史書講的更廢!廢如垃圾!浪費紙張!
好吧,這樣連原作者都拉進來了,他很無辜,這本書他是寫給不認識中國古哲學的外國人看的啦,從零開始學,這確實是本不錯的入門簡介,可以讓洋人一覽門檻,但!我就算來自金星,也在中國.澳門的教育下學了十幾年的中國文學、中國歷史,我還需要他告訴我周朝咩年咩事咩人出世?要唔要我數孔子最得寵的二十七個弟子的名字比佢知呀?佢老X!

比BB睇的書,就因為係英文,要我地做摘要、翻譯,唔係浪費我生命係咩?我雖然唔夠珍惜活著的日子,但都唔係咁樣比佢糟質架!
一生人,可以睇的書,是有限的,浪費四五小時去睇十幾二十頁的英文講緊一些連小學生都知道的歷史,我真係好難唔想殺人!佢係度用強權殺戮緊我的人生耶!四、五個小時,在我這黃金年代也許過去了也不覺得有什麼問題,問題是每個星期都被他謀殺四小時,到我老了,要死了,剩下最後的遺願做不了而死不眼閉就是因為差那幾十個小時!就是敗在他手中!我可以不想殺人嗎?

人一生,有無限多的機會去浪費時光,但不管任何無聊事,只要是我自願的,我無悔無怨無恨無咒,但阿X老師佢用強權、分數壓迫學生去浪費生命時光,我怨我恨我咒死佢呀我!
>_<好啦~呢個死只係形容詞,粵方言很愛用這詞兒嘛~就像我愛說咒人,也是說說而已,難道我真的有魔力嗎!

好果…真的有……呵呵呵~~~~~

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!