<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2012年10月4日 星期四

黃子華2012棟篤笑《洗燥》首場

買門票的時候真的很燥,非常燥!

因為優先購票的網站死到凌晨四五點先WORK返...我早就睡死了...ORZ
然後到正式公開售票,輪到城市電腦售票網死到第二日十點,太強大了!同一天仲要打風,想話過海直接買飛都有難度……囧!有木有太惡啊啊啊啊!!!!!
最後到澳門站,10月20日的節目一直到9月十幾號都未有消息,連幾時有都未知,一直靠地下消息風傳,是想怎樣?=口=
什麼火都在購票期間燒完了……
然後……就冷靜了……

今年算是睇黃子華現場最冷靜的一年,堪稱從未如此冷靜過="=不爽~
可是冷靜了~
或者說我對他的愛已經不如當年了?嗯,即係「已經唔係好似以前咁」XDDDDDD

   8點開SHOW....朋友們一直說下班才去會來不及,於是腦波不是一般般的弱的我,請了半天假,於是大家看到圖了?很早就進場啦~ 手上是場外首賣的,去年的影碟。
  讓我再次感慨——真係唔開SHOW都唔出碟,有冇咁惡呀!=口=
  但係~我中意XDDDDD

  SHOW後感——咁又一年啦~~~(哀)
  SHOW內短片有提到兩年後的SHOW....所以子華出年唔搞啦??? <囧> 怎麼這樣!!!!!!!
  咁樣唔夠睇架~~子華~~~~~~~(怨念)

  雖然我都一直唔夠錢洗,子華你都唔洗幫我慳錢架,養你是我的責任啊!(咦?)
  咳咳,雖然唔多盡責,但係勝在有心,出得一分力就一分囉=///////=

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!