<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2006年3月7日 星期二

老闆娘今天有病

無啦啦發脾四
想點呀?

  其實漫畫王份工做左咁耐....都個幾兩個月啦~~第一次見佢無啦啦鬧人.....
  而且明明無話過我知本支票簿放係邊又話佢尋日講果陣我在場...真係佢老闆!!我少!! 老闆啊!!我在洗碗啊~鬼知你同另一個工讀生講乜Q呀? 我冇偷聽的惡習架!!!

  然後都放左工...又打電話黎鬧...話我冇點貨!!!
  你又冇同我講要點貨...我點知要點呀??
  之前送貨又未試過要比支票....
  今次點都係我同另一個工讀生第一次面對...你事前冇同我地講過今日會有人黎羅支票就已經係你唔岩啦!!!同一個今日冇排班的工讀生講今日要做的事....今日有班的唯二工讀生就提都唔提下....
  仲好意思鬧人……
  更年期到啦?


  如果佢再係咁落去...我唔覺得自己都撐到幾耐....
  我深深明白社會工作就係咁:老闆惡,客人惡,同事奸……
  但係我仲係半個學生,仲有十七個月先至畢業,仲有十七個月可以選擇做個全職(窮)學生而唔係半工讀地受氣,要受氣,等我畢業後想受幾多氣都有啦?到時想唔受都冇得走……
  依架仲有份學業,冇左份工,只係從雙職到專職,到畢業後,就係失業了,如果搵到工,點敢輕易話唔做就唔做?唉~


希望佢只係一時心情唔好,如果唔係,我真係撐唔到架……

--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!