<置頂提示>

注目:
本BLOG雜亂,各種自便,不適請按X,謝謝。◕‿◕。

2005年10月10日 星期一

學妹

一個嚇親我的學妹


  不是我系上的學妹

  但係,因為一些意外,遇上好幾次,聊了一下下,次次都讓我訝異~
  =_= 講起老師的語氣,就好似得佢一個先讀得掂果,其他人都一定頂唔順:下下都用個〔你〕字~

  例一:你唔讀參考資料一定死!(我根本未拎到d資料)

  例二:個老師真係好操架!你實頂唔住,連我都讀到癲(你唔比我好中意個老師架咩?咁我就唔會覺得辛苦啦下?)

  例三:如果你係想混我唔建議你修歷史系的課囉!(=_=我有講過我要混咩?我又唔信歷史系一個混老師都冇!講到咁清高!)

  我唔明點解佢又唔熟我,講到好似深知我係一個鬼混學生,講到好似我唔中意讀書又唔識讀書一樣!

  (粗口十八句:!#!@$#%$#^%$&^*@!@!@$@%)

  人地點睇我,我控制唔到,但係都唔係話兜口兜面咁樣講野架下?我有得罪佢咩?我中意讀咩書唔中意讀咩書,邊科堂堂上足又邊科成日唔去,洗唔洗講晒佢知呀下?癡線,求其問兩句都唔洗講到我咁差架下?
  我做左d咩要受到佢d咁ge態度呀!!??

  唔開心,有時係一d小事,積係個心度,又唔可以去鬧佢,因為佢一定話唔係故意,然後又變成我欺負學妹,然後我又係衰人~

  除左打打字仲可以點?可以吞左佢,消化佢,當冇野,然後繼續上堂,繼續係見面時求其講兩句,受下無里頭ge氣……


--------------------------------------------------

同類標籤下的舊文 :

0 個留言被留下;而:

張貼留言

~留言區~
請不要大意的留言吧!